Ranskan työharjoittelumatka 2012
1.2.2012
Päivä 13
Kävin tänään ostamassa vähän ruokaa ja olin myös vähän keskustassa, ei mitään mainittavaa oikeastaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti