Ranskan työharjoittelumatka 2012
1.2.2012
Päivä 14
Päivä 14
Tänään yritin löytää kaupungista jotain uutta, mutta lopulta jäin sisälle ja piirsin aika pitkään.
Oli kuitenkin hyvä aurinko tänä viikonloppuna.
Oli vähän "meh whatever" viikonloppu. Hyvä, että työt alkaa huomenna.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti