5.2.2012

Päivä 19

Perjantai.

Tänään oli -7 joka tuntui olevan suomalainen -3. Tai sitten olen väärässä, mutta siltä se tuntui sillä ilma on täysin kostea. Tänään ei edes tuullut erittäin paljon.

Tänään kaapeloitiin loput huoneesta, oli kai 3 voimapistorasiaa, 3 pistorasiaa ja yksi 2-kytkin. Sain laittaa kytkimen ja pistorasian ja putkittaa kaapelit, jotka tulivat niihin. Loput ajasta olin auttamassa.

Kahvit kun juotiin meidän leivokset olivat jäässä! Mutta ne sulivat syötäväksi aika nopeasti.

Tänään syötiin ravintolassa Le Marais päivällisen. Aluksi otettiin kaikki kolme Ricardit, jonka jälkeen mentiin syömään. Alkupala pöydässä oli kaikenlaista erittäin hyvää oli kuitenkin patee, jonka eläintä en osannut sanoa, mutta hyvää pateeta se oli.
Pääateriaksi minä otin hyvän jonkun hyvänmakuisen atrian, josta muistan vain lihan ja jonkin sorttisen muussin.
Jälkiruuaksi vedin vaahkatun munan valkuaisen vanilja kastikkeessa. En muista mitä he kutsuivat sitä. Muna oli siis pehmee, mutta jäykkä, että sitä pystyi pilkkoa lusikalla.

Jätkät päättivät viedä minut merelle, valtameren rannikolle. Sen oli kiinnostava näkymä ja otettiin kuvia rannikosta. Oli tosi mukava.

Tänään minun piti mennä vanhempien iltaan esittelemään itseni, koska minulta kysyttiin ja suostuin. Vanhempieni illassa opettajat esittelivät ulkomaan työharjottelu mahdollisuuksia, jne.

Sen jälkeen Nils oli luvannut viedä minut syömään johonkin ravintolaan ja hänen kolleegansa tarjosi meille alkujuomat hänen kotona ja juteltiin tämän kolleegan aviomiehen kanssa vähän Suomesta, minun kokemuksistani ja muista aiheista.
Sen jälkeen lähdettiin syömään kiinalaiseen noutopöytä ravintolaan, jossa pystyi valitsemaan omat raakaaineet ja viedä se wokkimestarille ja hän keitti ne. Se oli ihan mukava ateria ja kokeilin kaikenlaista, parhaasti jäi mieleen kuorrutettu omena.

Sen jälkeen palasin kotiin ja menin oikeastaan suoraan nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti