Heräsin noin kello 10 ja ei tehnyt mieli mennä ulos heti, joten päätin jäädä makaamaan vähäksi aikaa. Netti ei kuitenkaan toiminut oikeen kunnolla, joten otin suihkun ja lähdin ulos.
Minulla oli 2 asiaa mitä minun piti tehdä: lähettää pikku Mishkalle kirjeen. En kuitenkaan muistanut kirjoittaa mitään itse kirjeeseen, joka vähän tuhoaa kirjeen kirjoittamisen syyn, mutta en oikein ajatellut sillä hetkellä näköjään.
Sen jälkeen minun piti mennä junasemalle ostamaan junalipun. 70€ auts.
Ja sitten voin rauhassa odotella matkapäivää. Perjantai 10.2 klo 7.52 olisi sitten aika lähteä.
Kun ostin lipun minulla ei oll ut oikeastaan mitään tekemistä sen jälkeen. Joten palasin kotiin ja kokeilin saada netin toimimaan jotenkuta.
Klo 8 kuitenkin oli ohjelmassa mennä katsomaan handball matsi.
La Roche Sur Yon vs joku paariisia lähellä oleva kaupunki, jonka nimeä rn nyt muista. Ottelua oli kiva katsoa ja molemmat joukkoeet ovat hyvin tasokkaita. Peli loppui tasapeliin 30-30.
Ottelun jälkeen mentiin texmex ravintolaan, jossa otin kunnon Fajitas-annoksen ja jäliruooaksi sain mahtavan jäätelön. En ole varmaan koskaan syönnyt sellaista jäätelöä. Sisältö oli suurinpiirtein tälläinen: Kermavaahto ja kaneli tanko olivat päällä ja runsaasti. Kun sain kermavaahdon syötyä, sen alla piileskeli suklaakastike ja pienet keksin tapaiset pallerot + vielä kylmä päärynä jäätelö. Kun sait ne syötyä alla oli paljon suklaakastiketta ja mukava sopiva annos päärynä jäätelöä ja jotain keksijäätelöä.
Sen jälkeen olin kyllä aika iloinen. He veivät minut kotiin ja alotin nukkumisen. Kello taisi olla 12pm.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti