Tiistai.
Tänään töissä piti olla klo 7.30 ja Antoinin kanssa uudestaan. Huomasin, että Antoine on paremmalla tuulella yleensä ruokailun jälkeen. Olen vielä huomenna hänen kanssa. Alan tottumaan häneen, koska hän on kuten eilen sanoin, vähän outo. Erittäin tarkka tiettyjen asioiden paikasta ja hän ei anna minulle paljon paikkaa itse yrittämiselle, koska hän haluaa, että asiat tehdään hänen tavalla. Muuten hän on omituinen, mutta kohtuullisen kiva heppu.
Tänään alotettiin päivä France Telecom:in rakennuksessa. Siellä oli itse asiassa kaikki ISPeet, france telecom, orange jne. Yksi orangen asentaja kertoi, että kaikki Vendeen netti yhteydet kulkevat tätä kautta. Paikka oli ihan täynnä dslamia ja sun muita kuten DNAn rakennus Lahdessa.
Meidän piti laittaa pieni boxi seinään, johon tuli jonkinlainen kytkin.
Se tehtiin nopeasti ja sen jälkeen lähdettiin lukioon nimeltä Lycee Nature ja siellä piti vetää kaapeli yhdestä sähkökaapista toiseen ja matkaa en muista tarkalleen paljonko sitä oli, mutta 10-20m kai.
Käytiin syömässä valillä. Söin lukion antaman pussin + patonki leivän hyvällä pateella. Patonki on aika halpaa täällä 0.90 € per patontki ja iso sellainen, pienempi patonki on noin 0.60 €.
Tulimme toimistolle, sillä halusin tulostaa liput perjantain matkalle. Se ei kuitenkaa toiminut en tiedä miksi lentokentällä pitää tehdä lähtöselvitys sitten.
Söin aika paljon papuja ,makkaraa, lihaa äskettäin. Paketissa sanotaan että yhteensä on 1260g no ihan hyvä, että se sentään täytti vähän, mutta nyt alkaa väsyttää.
Huomiseen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti