6.2.2012

Päivä 21

Tänään heräsin klo 8am ja en saanut nukuttua enään, joten nousin sängystä ja alotin päivän vähän mangan lukemisesta.

Tänään (tai tarkemmin eilisyönä) satoi lunta ja maassa oli ainakin 4-5 cm lunta. Mulla ei ollut paljon ruokaa, joten ajattelin, että pitäisi mennä ostaa ruokaa.

Matkalla otin vähän valokuvia lumisesta La Roche Sur Yonista ja yksi vanhemmista, joka oli perjantain vanhempien illassa moikkasi minua ja alussa ihmettelin kuka hän oli, mutta kasvot olivat jotenkin tutut ja hän kertoikin, että me tavattiin perjantaina.
Hän sitten kertoi minulle, että hän oli matkalla leipomoon ja että kauppa oli kiinni. Noh olin vähän nälkäinen ja pitihän syödä jotain, niin menin leipomoon tämän miehen kanssa samalla kun juteltiin.
Ostin pari patonkileipää, pari pain au chocola ja croisantin. Leipä oli aika hyvää.

Sunnuntaina ei sen jälkeen oikeastaan tapahtunut mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti