Tänään heräsin klo 6.30 ja menin katsomaan ulos jos maa oli jäässä kuten mulle eilen sanottiin. Mutta ei se jäässä ollut. Pakkasta kyllä oli. Pari astetta, mutta tuuli mukavasti, joten se tuntui kylmältä.
Tänään ostin leipomosta jonkun hyvän leivoksen. Leivokset ovat halpoja (suurin osa alle 1€) joten mä maistan sitä sun tätä.
Töitä tänään tehtiin vähemmän (klo 4 saakka) koska oli jotain hämminkiä tiettyjen vanhojen asennuksien kanssa, sillä ne ovat edessä ja niitä ei ole merkattu työsuunitelmaan.
Tänään asensin yhden säädettävän sähköpatterin seinään. Sen jälkeen kokopäivän olin oikeastaan auttamassa enemmän kuin itse tekmässä töitä.
Tänään oli hyvin kylmä ilma ja oli pakkasen puolella, koska pienet lammikot olivat ihan jäässä ja kun tuuli se tuntui... mukavalta.
Tänään ei tehnyt mieli mennä Lukioon syömään vaan menin ostamaan ruokaa kaupasta. Tein hyvänmakuisen voileivän kunnon juuston ja kinkun kanssa oh yeah.
Tänään netti näköjään rupes toimimaan, joten pystyn laittamaan päiväkirjaa nettiin.
Se oli siinä tältä päivältä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti