Nyt on mennyt 2 viikkoa siitä kun tulin tänne, tämän viikon jälkeen enään 6 päivää ranskassa ja se oli siinä. Tämän jälkeen alkaa heti työharjoittelu suomessa Lahti Networkissa taas, kylmässä, mutta mulla on sentään keittiö kotona, joka on mulle iso puute täällä.
Tänään tulin, ehkä hiukan myöhässä odottamaan, sillä Patricea ei näkynyt aamulla. Odotin noin 10 minaa ja koska en nähnyt häntä soitin hänelle ja hän sanoi, että hän tulee hakemaan minut, joten no problemo.
Tänään mun piti päättää lani kaapelit, jotka olivat toimistoissa siellä sun täällä. Siihen meni mukavasti aikaa. Sillä aikaa jätkät vetivät valokuitua rakennuksen päästä toiseen ja siitä vielä maanalaiasen poutkin läpi seuraavaan rakennukseen. Jotain +100 metriä kai.
Sen jälkeen jätkät pistivät johtoa pariin huoneeseen, johon tuli eristeet sen takia piti laittaa johdot ennen eristettä. Laitettiin myös pari isoa putkea lanikaapelia varten ja mahdollisia toisia kaapeleita varten. Siihen meni jonkin verran aikaa ja sitten me leikattiin lisää lanikaapelia, joka tulee toiseen toimistoon.
Sitten sain kyydin kotiin, koska tänään oli satanut koko päivän ja vielä jatkuu muuten. Ei liian kuumakaan +4 astetta.
Huomioitavaa tänään oli, että jätkät jotka laittoivat paneeleita ja eristettä samassa huoneessa kun me olivat vähän humalassa tauon jälkeen. Ei liian pahasti, mutta sen huomasin, että he olivat vähän tavallista "rauhallisempia".
Työkavereilta tuli myös vähän sellasta kommenttia, että yksi ehkä poltti ruohoa ennen kun tuli. Tai niitten mielestä se näytti siltä. Hehehe.
Ei sen kummempi päivä. Netti toimii tosi huonosti, en osaa arvata miksi, pitää, jos ehdin mennä löytöretkelle ja löytää modeemi jos se joskus toimiskin paremmin läheltä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti