3.2.2012

Päivä 18

Tuntuu, että paluumatka alkaa lähestyä kun on enään 1 viikko aikaa.

Mutta mutta.

Tänään heräsin klo 6.30 ja lähdin pyörällä. Tänään me lähdettiin upouuteen pankkiin, johon meidän piti laittaa valaistetut mainokset. Homma oli aika helppo... kahdestaan. Yksin se olisi ollut vähän ärsyttävämpi varmaan.

Ja me myös syötiin pankissa, koska ulkona oli mukavan kylmä -6 astetta, joka tuntui -3. Ranskassa -6 ei tunnu yhtä kylmältä, varmaa kosteus tekee sen.
Mutta kuten sanoin me syötiin pankissa, me mentiin ostamaan mukavan isosta leipomosta voilevät. Se oli aika hyvän makuinen.
Patrice kertoi minulle, että paras paikka missä hän oli syönyt lounaansa oli Vendéen Tribunaalin Presidentin sohvalla. Kokis ja voileipä.

Tänään pyörittiin vähän toimistoissa, koska oltiin vähän ajoissa. Patrice yritti löytää jotain kuvia netistä minulle paikosta, jossa kannattaa käydä Vendéessa. Minä sitten näytin hänelle vähän Lahden kaupunkia ja missä asun.

Sen jälkeen menin Lukioon odottamaan ruokailua, Clement oli siellä ja heillä ei näköjään ollut paljon tunteja, joten he odottelivat siellä.

Tänään taas syötiin porukassa. Jätkät kyselivät vähän kaikenlaista, mutta koska minulla aina kestää vähän aikaa puhua ja miettiä he aika nopeasti alkoivat vaihtaa puheenaihetta. Suurin osa jutuista oli vielä heidän välisiä, joten en puhunut paljon tänään.

Palasin kotiin ja vedin ilta palat nassuun samalla kun kirjoitin tätä ja menen kohtä nukkumaan/kuutelemaan mussa. klo on nyt 20.20 ja huomiselle luvataan vielä kylmempää kun tänään oli.

Sepä siinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti